مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-14سياسي

تامین زمین برای مسکن مددجویان کمیته امداد کرمان با اولویت دنبال می شود


زمین برای مسکن مددجویان کمیته امداد با اولویت در استان دنبال شود، چون بخش عمده ای از مشکلات مددجویان در حوزه مسکن است.

- ایسنا/کرمان استاندار کرمان گفت: زمین برای مسکن مددجویان کمیته امداد با اولویت در استان دنبال شود، چون بخش عمده ای از مشکلات مددجویان در حوزه مسکن است.

محمدمهدی فداکار 24 خرداد ماه در گردهمایی فصلی معاونان، مدیران و روسای ستادی و اجرایی کمیته امداد استان کرمان با اشاره به اینکه کمیته امداد به عنوان یک نهاد انقلابی باقی مانده و تشکیلات آن اداری نشده، اظهار کرد: کاری که در کمیته امداد انجام می شود، از شئون ولی جامعه است و شما به نیابت از ولی جامعه آن را انجام می دهید، ضمن اینکه بار محرومیتی که بعضاً به دلیل کم کاری دستگاه های دیگر ایجاد می شود بر دوش کمیته امداد است.

وی افزود: کمیته امداد علاوه بر اینکه دستگیری از محرومان را به عهده دارد، حوادث نیز مزید بر علت می شود و سختی کار را دوچندان می کند، اما به واسطه همین سختی ها، برکت کار در کمیته امداد بیشتر است.

استاندار کرمان به طرح های اشتغال زایی کمیته امداد اشاره کرد و گفت: در زمینه اشتغال پایدار خانواده های مددجو باید تلاش کنیم و مددجویانی که دارای توانایی هستند با دریافت آموزش ها، تسهیلات و امکانات می توانند اشتغال پایدار به تناسب اقتضای اقتصادی منطقه خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زمین برای مسکن مددجویان کمیته امداد کرمان با اولویت دنبال می شود

تامین زمین برای مسکن مددجویان کمیته امداد کرمان با اولویت دنبال می شود