مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 08:312023-06-08سياسي

وزرایی که همراه رییس جمهور به تبریز آمدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، آیت الله سید ابراهیم رییسی صبح امروز پنجشنبه در پنجمین مقصد از دور دوم سفرهای استانی دولت مردمی، با استقبال امام جمعه و نماینده ولی فقیه، استاندار و جمعی از خانواده های ایثارگران، از طریق فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز، وارد استان آذربایجان شرقی شد.

رییس جمهور در این سفر علاوه بر پیگیری مصوبات سفر قبلی، دیدارهای مردمی، نشست با فعالان اقتصادی، هنرمندان و فعالان فرهنگی از کارخانجات بزرگ صنعتی این استان نیز بازدید خواهد کرد.

در این سفر همچنین با حضور آیت الله رییسی جشن احیای 220 واحد تولیدی راکد در استان در محل کارخانه ماشین سازی تبریز برگزار و پروژه راه آهن تبریز-میانه نیز پس از سال ها وقفه افتتاح خواهد شد.

وزرای کشور، بهداشت و درمان، میراث فرهنگی و گردشگری، سرپرست وزارت صمت، سرپرست وزارت جهادکشاورزی، معاون امور زنان و خانواده و معاون اجرایی رییس جمهور آیت الله رییسی را در این سفر همراهی می کنند.

 آیت الله سیدابراهیم رییسی در قالب پنجمین سفر از دور دوم سفرهای استانی به آذربایجان شرقی سفر کرده است و برای این سفر 220هزار میلیارد تومان اعتبار و تسهیلات برای استان پیش بینی شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزرایی که همراه رییس جمهور به تبریز آمدند

وزرایی که همراه رییس جمهور به تبریز آمدند