مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 09:452023-06-03سياسي

برگزاری پیش اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید در پارس آباد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان پارس آباد گفت: پیش اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار و 400 شهید استان اردبیل امروز در شهرستان پارس آباد برگزار می شود.

- سرهنگ پاسدار علی پیرجاهد در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: پیش اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت 3 هزار و 400 شهید استان اردبیل روز شنبه 13 خرداد با حضور پرشکوه اقشار مختلف مردم در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

وی گفت: تجلیل از شهدا، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه بقای انقلاب اسلامی است و به برکت شهدای انقلاب، امروز ایران اسلامی در عرصه های ملی و بین المللی بر قلل رفیع افتخار ایستاده است.

فرمانده سپاه پارس آباد ادامه داد: تکریم و تعظیم از مقام شامخ شهدا یک وظیفه و ضرورت غیر قابل انکار است و شهدا با تاسی از اعمال و رفتار حضرت امام حسین (ع) درس فداکاری، وفاداری، از خودگذشتگی و شجاعت، شهامت و صداقت آموختند و در عمل نیز آن را به اثبات رساندند و در راه دفاع از اهداف مقدس اسلام جانفشانی نمودند و حماسه ای جاوید آفریدند.

پیرجاهد افزود: با امید به اینکه در عرصه های مختلف سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پاسدار واقعی ارزش ها و اهداف نظام مقدس اسلامی بوده و با عمل به دستورات و احکام الهی و منویات بزرگ مقام معظم رهبری ، الگویی شایسته برای جوانان و همه آحاد ملت به شمار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری پیش اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید در پارس آباد

برگزاری پیش اجلاسیه کنگره ملی بزرگداشت 3400 شهید در پارس آباد