مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 08:352023-06-12پزشكي

بیماری هایی که از پشت میز می آیند!


رییس انجمن فیزیوتراپی خوزستان با بیان اینکه با تاکید بر توجه ویژه به عملکرد و سلامت مفاصل، گفت: بعضاً مشاهده می شود که کارکنان و کارمندان، ساعت ها مفصل خود را در یک وضعیت ثابت و بی تحرک نگه می دارند و از انجام تمرینات دامنه ای مفاصل غافل می شوند که این .

- ایسنا/خوزستان رییس انجمن فیزیوتراپی خوزستان با بیان اینکه با تاکید بر توجه ویژه به عملکرد و سلامت مفاصل، گفت: بعضاً مشاهده می شود که کارکنان و کارمندان، ساعت ها مفصل خود را در یک وضعیت ثابت و بی تحرک نگه می دارند و از انجام تمرینات دامنه ای مفاصل غافل می شوند که این مساله یک نکته بسیار منفی و تهدیدی برای بدن است.

دکتر مجید روان بخش در گفت وگو با ایسنا با اشاره به آثار منفی پشت میزنشینی کارمندان، اظهار کرد: هر چند انجام تمرینات ورزشی منظم در زندگی همه افراد ضروری و ضامن سلامتی است و همه افراد باید ورزش کنند تا بدنی سالم و دارای عملکردی بهینه داشته باشند و از وضعیت بدنی خوبی برخوردار باشند اما باید علاوه بر انجام مستمر برنامه های ورزشی به نکات دیگری نیز توجه کرد.

وی افزود: گاهی مشاهده می شود افراد پشت میزنشین و کارمندان دفتری ساعت ها در مورد وضعیت میز و صندلی، ارتفاع آن ها و راحتی و یا مناسب بودن این موارد تبادل نظر می کنند و در نهایت همه افراد از یک صندلی با مشخصات ارگونوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیماری هایی که از پشت میز می آیند!

بیماری هایی که از پشت میز می آیند!