مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-21بين الملل

نعیم قاسم: تا پایان اشغالگری در کنار ملت فلسطین هستیم


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب الله لبنان سه شنبه شب در واکنش به تحولات اخیر کرانه باختری خطاب به فلسطینیان اعلام کرد که درود بر مردم فلسطین و رزمندگانی که در رویارویی با صهیونیست ها در جنین و شمال رام الله .

- معاون دبیرکل حزب الله لبنان در واکنش به تحولات اخیر کرانه باختری اعلام کرد تا پایان در کنار ملت فلسطین می مانیم و فلسطینیان در برابر رژیم صهیونیستی پیروز خواهند شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب الله لبنان سه شنبه شب در واکنش به تحولات اخیر کرانه باختری خطاب به فلسطینیان اعلام کرد که درود بر مردم فلسطین و رزمندگانی که در رویارویی با صهیونیست ها در جنین و شمال رام الله نمونه های خوبی به نمایش گذاشتند و با نظامیان و شهرک نشینان صهیونیستی مقابله کردند.

شیخ نعیم قاسم تاکید کرد که این حق قانونی مردم فلسطین است؛ زیرا هر صهیونیستی که در سرزمین غصب شده فلسطین حضور دارد، یک محارب، متجاوز و مسلح است.

ملت فلسطین حق دارد حق خود را به تنهایی بگیرد و برای آزادسازی سرزمین خود تلاش کند؛ به ویژه اینکه جهان استکبار نیز در کنار رژیم اسراییل متجاوز است و از مردم فلسطین که صاحبان خاک، کرامت و شرافت هستند، حمایت نمی کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نعیم قاسم: تا پایان اشغالگری در کنار ملت فلسطین هستیم

نعیم قاسم: تا پایان اشغالگری در کنار ملت فلسطین هستیم