مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 14:252023-06-10سياسي

انتشار کتاب «امین شعر انقلاب» با موضوع تأثیر رهبر انقلاب در شعر انقلاب


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، «امین شعر انقلاب» تاملی در آفاق ادبی و شاعرانگی حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به کوشش حجت الاسلام محمدحسین انصاری نژاد و مقدمه محمدرضا سنگری توسط انتشارات صریر و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس .

- انتشار کتاب امین شعر انقلاب با موضوع تأثیر رهبر انقلاب در شعر انقلاب امین شعر انقلاب تاملی در آفاق ادبی و شاعرانگی حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به کوشش حجت الاسلام محمدحسین انصاری نژاد و مقدمه محمدرضا سنگری توسط انتشارات صریر و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در 218 صفحه منتشر و روانه بازار نشر شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امین شعر انقلاب تاملی در آفاق ادبی و شاعرانگی حضرت امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی به کوشش حجت الاسلام محمدحسین انصاری نژاد و مقدمه محمدرضا سنگری توسط انتشارات صریر و بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس در 218 صفحه منتشر و روانه بازار نشر شد.

انصاری نژاد درخصوص این کتاب گفت: همان طور که از عنوان و زیر عنوان این کتاب مشخص است، کتاب امین شعر انقلاب در رابطه ی با جایگاه و شخصیت ادبی، ساحت ها و شاعرانگی رهبر انقلاب است که در واقع نخستین کتابی است که به این موضوع پرداخته و نقش بی بدیل ایشان در پیشرفت شعر معاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتاب «امین شعر انقلاب» با موضوع تأثیر رهبر انقلاب در شعر انقلاب

انتشار کتاب «امین شعر انقلاب» با موضوع تأثیر رهبر انقلاب در شعر انقلاب