مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 19:052023-06-04سياسي

بررسی مشکلات حفاری تونل و اعتبار پروژه فاز دوم قطار شهری کرمانشاه


استاندار کرمانشاه به همراه معاونین خود مشکلات حفاری تونل و اعتبار پروژه فاز دوم قطار شهری کرمانشاه را بررسی و بر ضرورت همراهی شورای شهر کرمانشاه تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه بعد از ظهر یکشنبه از آخرین وضعیت فاز دوم قطار شهری کلانشهر کرمانشاه بازدید و بر تسریع در حفاری تونل و پیشرفت پروژه تاکید کرد.

در این دیدار که سرپرست معاونت عمرانی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هم حضور داشتند، شهردار کرمانشاه و مدیرعامل قطار شهری و پیمانکار طرح توضیحات لازم را درباره موانع و مشکلات پروژه ارائه کردند.

فاز دوم پروژه قطار شهری کرمانشاه به طول 6.

5 کیلومتر از میدان آزادی تا میدان فردوسی است که به صورت تونل و مترو احداث می شود.

گفتنی است، اخیراً در راستای پیگیری مصوبات سفر استانی رییس جمهور و پیرو سفر رییس هیأت مدیره بانک صادرات به استان و دیدار با استاندار کرمانشاه، بانک صادرات با عاملیت و ضمانت انتشار اوراق مشارکت به مبلغ 200 میلیارد تومان برای تأمین مالی پروژه قطار شهری کرمانشاه موافقت کرده است.

شهرداری کرمانشاه قول داده است که تا پایان نیمه اول سال 1402 ریل گذاری فاز اول قطار شهری را به اتمام برساند، فاز اول قطار شهری کرمانشاه (سه راه مسکن تا میدان آزادی) هفت هزار و 100 متر طول دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی مشکلات حفاری تونل و اعتبار پروژه فاز دوم قطار شهری کرمانشاه

بررسی مشکلات حفاری تونل و اعتبار پروژه فاز دوم قطار شهری کرمانشاه