مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:012023-06-09سياسي

نیروهای مسلح شعار «ما می توانیم» را محقق کرده اند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، جمعی از مدیران ارشد وزارت دفاع با آیت الله حسینی بوشهری دیدار کردند.

رییس جامعه مدرسین در این دیدار، با اشاره به سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و حماسه خونین پانزدهم خرداد گفت: برای اینکه بتوانیم به این سؤال پاسخ دهیم که برای ادامه راه انقلاب به چه اموری نیاز داریم؟، باید ابتدا بدانیم که این انقلاب با چه نگاهی شکل گرفته است.

وی ادامه داد: رهبری و مردم، در پرتو عنایات الهی، به عنوان سه ضلع مؤثر در پیروزی انقلاب اسلامی نقش آفرین بودند و در ادامه راه نیز باید همچنان این امور حفظ و تقویت شوند.

حضرت امام خمینی(ره) پیوسته به آیه شریفه قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُمْ بِوَاحِدَهٍ أَنْ تَقُومُوا لِلَّه تکیه داشتند و هدف بزرگ خود که یُخرِجُهُم مِنَ الظُّلُماتِ إِلَی النّورِ بود را به کمک خداوند و با همراهی مردم محقق ساختند؛ مردم نیز چون این رهبر را در راستای اهداف الهی می دیدند، با ایشان همراهی کردند.

امام جمعه قم با اشاره به تحولی که انقلاب اسلامی در جامعه ایجاد نمود، خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی بدون اسلحه؛ بلکه با تحول قلوب پیروز شد و این خروش ملی مردم سبب شد تا نیروهای مسلح آن زمان با این سؤال مواجه شوند که ما به چه کسی خدمت می کنیم؟ آیا به مردم خدمت می کنیم؟ درحا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروهای مسلح شعار «ما می توانیم» را محقق کرده اند

نیروهای مسلح شعار «ما می توانیم» را محقق کرده اند