مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-15ورزشي

پشت پای بازیکن ایران به یک فرصت بزرگ/ «نصف جهان» به جای اسپانیا!


بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که اصرار به انتقال به لیگ اسپانیا داشت و دعوتنامه ای از باشگاه اوساسونا دریافت کرد، در نهایت به شکل عجیبی تصمیم خود را تغییر داد و قید لژیونر شدن را زد! - بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که اصرار به انتقال به لیگ اسپانیا داشت و دعوتنامه ای از باشگاه اوساسونا دریافت کرد، در نهایت به شکل عجیبی تصمیم خود را تغییر داد و قید لژیونر شدن را زد! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، این موضوع را تایید و اعلام کرد که اقداماتش را برای گرفتن ویزا و انجام امور اداری آغاز کرده است.

درخشانی در حالی با اوساسونا به توافق رسیده بود که از چند ماه پیش تصمیم خود را برای لژیونر شدن و انتقال به یک تیم خارجی گرفته بود؛ آن هم در شرایطی که با تیم گیتی پسند اصفهان قرارداد داشت.

درخشانی در قرارداد با گیتی پسند بندی را قرار داده بود که در صورت داشتن پیشنهاد خارجی، با پرداخت مبلغی می تواند گیتی را ترک کند و مشکلی برایش ایجاد نشود.

به این ترتیب فوتسال ایران می توانست بعد از انتقال حسین طیبی، مسلم اولادقباد، سعید احمدعباسی و سالار آقاپور پنجمین بازیکن خود را در بهترین لیگ فوتسال جهان داشته باشد و امیدوار به انتقال تجربیات سطح بالا و دسته اول به بازیکنان دیگر کشورمان بماند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشت پای بازیکن ایران به یک فرصت بزرگ/ «نصف جهان» به جای اسپانیا!

پشت پای بازیکن ایران به یک فرصت بزرگ/ «نصف جهان» به جای اسپانیا!