مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 10:552023-05-28اقتصادي

تامین 10 درصدی نیاز صنعت برق به رله های حفاظتی با تولید دانش بنیان


متخصصان یک شرکت دانش بنیان توانسته اند با تولید رله های حفاظتی برای کاربرد در شبکه های توزیع برق، 10درصد نیاز شرکت های برق منطقه ای را رفع کنند.

- متخصصان یک شرکت دانش بنیان توانسته اند با تولید رله های حفاظتی برای کاربرد در شبکه های توزیع برق، 10درصد نیاز شرکت های برق منطقه ای را رفع کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی اوجی، مدیر عامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این مجموعه با هدف طراحی و تولید تجهیزات مهندسی برق و الکترونیک ایجاد شده و گامی مؤثر در راستای خودکفایی صنعت کشور در زمینه برق برداشته است، گفت: این شرکت موفق شده مجموعه ای از سیستم های حفاظتی را به صنعت برق معرفی کند و هم اکنون یکی از تولیدکنندگان مطرح انواع رله های حفاظتی، تست بلاک و سیستم آلارم است.

وی ادامه داد: این شرکت با تلاش محققان خود طی سال های متوالی، موفق به تولید رله های حفاظتی پیشرفته شبکه برق شده و تاکنون بیش از 4000 دستگاه از انواع رله های حفاظتی توسط این شرکت در شبکه برق کشور نصب شده است.

محصولات شرکت توسط آزمایشگاه صنایع برق و انرژی و واحد حفاظت و کنترل شرکت توانیر ارزیابی شده اند و عملکرد آنها مورد تأیید قرار گرفته است.

مدیر عامل این شرکت دانش بنیان، از اهمیت این محصول در حفاظت شبکه برق و تجهیزات نصب شده در پست های برق فشار قوی در زمان اتصالی ها خبر د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین 10 درصدی نیاز صنعت برق به رله های حفاظتی با تولید دانش بنیان

تامین 10 درصدی نیاز صنعت برق به رله های حفاظتی با تولید دانش بنیان