مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 19:352023-05-30اقتصادي

بیشتر خرید کنید، بیشتر یارانه بگیرید!


با گذشت حدود یک سال از گام جدید اصلاحات یارانه ای که از سوی دولت سیزدهم کلید خورد، حالا دولت فاز جدیدی از تغییرات یارانه ای را آغاز کرده و این بار به سراغ کالابرگ رفته است.

- با گذشت حدود یک سال از گام جدید اصلاحات یارانه ای که از سوی دولت سیزدهم کلید خورد، حالا دولت فاز جدیدی از تغییرات یارانه ای را آغاز کرده و این بار به سراغ کالابرگ رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس مصوبه مجلس، دولت موظف بود که پرداخت یارانه را از نقدی به کالابرگ تبدیل کند و ماه های گذشته تمام شرایط لازم برای اجرای این طرح فراهم شد، حالا برای افزایش جذابیت کالابرگ، دولت پیشنهادی جدید را پیش روی مردم قرار داده است.

افزایش روز: یارانه غیر نقدی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از افزایش میزان یارانه ها برای خرید به امضا خواهد رسید، گفت: بر اساس این قرارداد واردات روزانه 10 میلیون مترمکعب گاز از ترکمستان در همین ماه آغاز می شود.

جهش روز: بازار سرمایه خبرهایی جدید داشت.

طبق اعلام بانک مرکزی، آمار چک های مبادله ای طی فروردین ماه 1402 در سامانه چکاوک نشان از این دارد که بیش از شش میلیون و 400 هزار فقره چک به ارزشی بالغ بر 3283 هزار میلیارد ریال مبادله شده که از کل تعداد و مبلغ چک های مبادله شده در این ماه به ترتیب 93 درصد و 90.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشتر خرید کنید، بیشتر یارانه بگیرید!

بیشتر خرید کنید، بیشتر یارانه بگیرید!