مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 22:502023-05-29اجتماعي

سه شنبه و چهارشنبه آسمان تهران بارانی می شود


مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از اعلام وضعیت زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت دو سامانه بارشی و باد شدید خبر داد و در خصوص استحکام سازه های نیمه کاره و تابلوهای تبلیغاتی در این استان هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، حامد یزدی مهر مدیرکل مدیریت بحران استان تهران بعد از ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از صدور هشدار زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت دو سامانه در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (نهم و دهم خردادماه) خبر داد و اظهار کرد: طبق پیش بینی های انجام شده توسط کارشناسان هواشناسی باید منتظر رگبار باران و رعدوبرق در مناطق مستعد احتمال تگرگ و وزش باد شدید موقت باشیم.

وی ضمن اشاره به اینکه ساکنین نیمه شمالی استان به ویژه ارتفاعات بر اساس هشدار هواشناسی به هنگام فعالیت سامانه بارشی نسبت به تردد در جاده ها احتیاط لازم را داشته باشند، گفت: تاکید مدیریت بحران همواره بر استحکام بخشی به سازه های موقت، سبک و ناپایدار است چرا که در صورت عدم استحکام کافی شاهد حوادث ناگواری خواهیم بود.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران همچنین اجتناب از صعود به ارتفاعات و کار در مناطق مرتفع را نیز مورد تاکید قرار داد و عنوان کرد: کوهنوردان آماتور و حرفه ای و افرادی که در ارتفاع کار می کنند هوشیار باشند و از این عمل طی دو دوز آینده به طور جدی خودداری کنند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سه شنبه و چهارشنبه آسمان تهران بارانی می شود

سه شنبه و چهارشنبه آسمان تهران بارانی می شود