مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 09:352023-06-14حوادث

شیاد سایبری اغفال کننده دختران در دام پلیس افتاد


شیادی که با استفاده از فضای مجازی اقدام به اغفال دختر بچه ای کرده بود و قصد داشت از او سوءاستفاده کند، شناسایی و بازداشت شد.

- اهواز - رییس پلیس فتا خوزستان گفت: شیادی که با استفاده از فضای مجازی اقدام به اغفال دختر بچه ای کرده بود و قصد داشت از او سوءاستفاده کند، شناسایی و بازداشت شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ کارآگاه علی حسینی به مراجعه نزدیکان دختربچه ای به پلیس فتا مبنی بر اغفال دخترشان از سوی فردی شرور اشاره کرد و افزود: این شخص با استفاده از عکس های خصوصی که از او به دست آورده، اقدام به تهدید و قصد سوء استفاده و ملاقات خصوصی با او را دارد که این موضوع منجر به هتک حیثیت خانواده و بر هم زدن آرامش آن ها شده است.

وی افزود: به خاطر اهمیت موضوع و احتمال وقوع قتل های ناموسی و درگیری دسته جمعی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا با انجام کارهای اطلاعاتی و تخصصی و جمع آوری ادله دیجیتال در کمتر از چند ساعت موفق به شناسایی فرد شرور شده و در یک عملیات پلیسی ضمن هماهنگی با مقام قضایی در یکی از شهرهای استان خوزستان بازداشت و به همراه پرونده تکمیلی به دادسرا معرفی شد.

سرهنگ حسینی ادامه داد: به خانواده ها توصیه می شود مراقب فعالیت کودکان و نوجوانان خود در فضای سایبری باشند و ضمن آموزش به نوجوانان، از آنه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیاد سایبری اغفال کننده دختران در دام پلیس افتاد

شیاد سایبری اغفال کننده دختران در دام پلیس افتاد