مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 خرداد 1402 ساعت 09:402023-06-04اقتصادي

برآورد 500 میلیارد تومان خسارت سیل به شهرستان بیله سوار


فرماندار شهرستان بیله سوار از برآورد اولیه میزان خسارت سیل اخیر به شهرستان بیله سوار به میزان 500 میلیارد تومان خبر داد.

- صاحبعلی اصغری در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: در روزهای گذشته و در 2 مرحله سیل بی سابقه ای شهرستان بیله سوار به ویژه بخش مرکزی آن را فرا گرفت که 30 روستا در این شهرستان درگیر سیل ویرانگر بودند.

وی تصریح کرد: این سیل نه تنها به تأسیسات شهری و روستایی خسارت عمده ای وارد کرده بلکه به صورت صد درصد اراضی زراعی و باغات این شهرستان را به ویرانی کشیده است.

فرماندار شهرستان بیله سوار گفت: به دنبال بارش باران و رگبار سیل آسایی که در گرمی و بیله سوار رخ داد از منطقه گرمی سیل عظیمی به راه افتاد و مناطق روستایی و شهری بیله سوار را دچار خسارت سنگینی کرده است.

اصغری افزود: در بخش کشاورزی 62 میلیارد تومان و در حوزه های راه، بنیاد مسکن و طرح انسداد مرزی نیز 27 میلیارد تومان در برآوردهای اولیه به این شهرستان خسارت وارد شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: میزان خسارت وارده به صورت دقیق و از سوی کارشناسان در حال بررسی است اما برآوردهای اولیه نشان می دهد سیل هفته گذشته به این شهرستان 500 میلیارد تومان خسارت وارد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برآورد 500 میلیارد تومان خسارت سیل به شهرستان بیله سوار

برآورد 500 میلیارد تومان خسارت سیل به شهرستان بیله سوار