مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:052023-05-31اجتماعي

احداث پایگاه دائمی امداد و نجات در گیلان


سرپرست سازمان امداد و نجات کشور از احداث پایگاه دائمی امداد و نجات در گیلان نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: پایگاه دائمی امداد و نجات با تمامی امکانات در این استان ایجاد می شود.

- ایسنا/گیلان سرپرست سازمان امداد و نجات کشور از احداث پایگاه دائمی امداد و نجات در گیلان نیز خبر داد و خاطرنشان کرد: پایگاه دائمی امداد و نجات با تمامی امکانات در این استان ایجاد می شود.

بابک محمودی امروز در دیدار با استاندار گیلان و امضای تفاهم نامه سازمان امداد و نجات، مجمع خیرین و استانداری گیلان، با بیان اینکه گیلان نیاز به توجه خاص برای رفع کمبودهای امداد و نجات دارد، اظهار کرد: گیلان یکی از مراکز گردشگری و ترانزیتی مهم کشور است؛ از این رو با توجه به اینکه سعی بر این است تا جاده ابریشم از این استان عبور کند، باید امکانات و پایگاه امداد و نجات مناسب در گیلان اولویت داده شود.

وی با اشاره به آمار بسیار زیاد تصادفات در استان گیلان گفت: عمده ترین تصادفات در گیلان مربوط به مسافرین است به این دلیل دستور ویژه ای برای کمک و پشتیبانی به استان های ساحلی صادر شده است.

سرپرست سازمان امداد و نجات کشور با تاکید بر لزوم توجه به اجرای درست طرح سالم سازی دریا در استان های شمالی کشور، بیان کرد: وظیفه انسانی هلال احمر بر این است تا طرح سالم سازی سواحل با انجام کارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث پایگاه دائمی امداد و نجات در گیلان

احداث پایگاه دائمی امداد و نجات در گیلان