مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 19:052023-05-30سياسي

تکمیل 17 یادمان شهید در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته است


مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت:تکمیل 17 یادمان شهید در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ غلامرضا کریمی عصر سه شنبه در آیین افتتاح یادمان شهید گمنام دانشگاه صنعتی اراک اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس کشور را در همه ابعاد توانمند و خودکفا خواهد کرد و به جوانان این سرزمین خودباوری و اعتماد به نفس می آموزد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه دفاع مقدس سرشار از درس ها و تجربیات ارزشمند است و باید از این گنجینه گران بها به خوبی بهره ببریم، گفت: تبیین در کنار تبلیغ باید مورد توجه قرار گیرد و دانشگاه نقش مهمی در این مهم دارد.

وی تأکید کرد: توجه به فرهنگ ایثار و شهادت و تفکر بسیجی نیاز مهم کشور در گام دوم انقلاب است و فرهنگ ایثار و شهادت جامعه را به رشد و بالندگی می رساند و اگر در توسعه، ترویج و تبیین فرهنگ ایثار، شهادت و ازخودگذشتگی کوتاهی شود جامعه دچار انحراف خواهد شد و فرهنگ های دیگر جایگزین می شود.

سرهنگ کریمی افزود: دشمن به دنبال فراموشی فرهنگ ایثار و شهادت است و دانشگاه ها با عنوان یکی از مراکز اصلی به عنوان یکی از مراکز اصلی تربیت مدیران آینده کشور نباید بگذارند دشمنان به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل 17 یادمان شهید در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته است

تکمیل 17 یادمان شهید در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته است