مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 15:402023-05-31سياسي

توسعه یک جانبه مشهد مرکزیت حرم رضوی را دچار خدشه کرده است


توسعه یک جانبه شهر مشهد با نگاه ما به موضوع اقتصاد ما را به جایی رسانده که مرکزیت جغرافیایی حرم مطهر در شهر دچار خدشه شده است.

- ایسنا/خراسان رضوی شهردار مشهد گفت: توسعه یک جانبه شهر مشهد با نگاه ما به موضوع اقتصاد ما را به جایی رسانده که مرکزیت جغرافیایی حرم مطهر در شهر دچار خدشه شده است.

محمدرضا قلندرشریف امروز 10 خرداد ماه، در افتتاحیه دبیرخانه شهرهای زیارتی با بیان اینکه برکت وجود بارگاه های مقدس ائمه اطهار و امام زادگان در تک تک شهرهای کشور به ویژه مرقد مطهر امام رضا(ع) درمشهد، خواهر عزیزشان حضرت معصومه(ص) در شهر قم و همچنین برادر بزرگوارشان حضرت شاه چراغ در شیراز سرمایه ویژه معنوی این شهرها و تمام ایران است، اظهار کرد: متأسفانه تاکنون از این سرمایه معنوی عظیم به نحو مناسبی استفاده نکرده ایم.

وی تصریح کرد: اگر دیدگاه هایی که در نظام مقدس جمهوری اسلامی در توجه ویژه به موضوع زیارت و اماکن مقدس وجود دارد در دهه های گذشته به همین نحو وجود داشت، شاید شهرهای زیارتی به ویژه مشهد مبتلا به مشکلاتی که اکنون شاهد آن هستیم نبودند.

قلندرشریف با اشاره به اینکه امیدواریم این غفلت ها بی تدبیری و سهوی بوده باشد، خاطرنشان کرد: ما در پایتخت معنوی ایران اسلامی چالش های بزرگی داریم که اگر به موضوع فرهنگ رضوی، فرهنگ زیارت و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه یک جانبه مشهد مرکزیت حرم رضوی را دچار خدشه کرده است

توسعه یک جانبه مشهد مرکزیت حرم رضوی را دچار خدشه کرده است