مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-01اقتصادي

صید ماهی حلوا سفید در استان بوشهر ممنوع شد


معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر گفت: صید ماهی حلوا سفید در استان بوشهر ممنوع شد.

- بیژن ساسانی پور در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: استان بوشهر در حوزه صید و صیادید ارای ظرفیت های بسیار زیادی است و افراد متعددی در این استان در این عرصه مشغول به فعالیت هستند.

وی حفظ ذخایر ماهی و حفاظت از زیستگاه های آنها را یک اولویت مهم دانست و بیان کرد: به همین منظور اقدامات حفاظتی و برخی محدودیت ها در برخی ایام سال اعمال می شود.

معاون صید و بنادر ماهیگیری شیلات استان بوشهر جلوگیری از صید در برخی از ایام را یکی از اقدامات دانست و اضافه کرد: پژوهشگران فصل تخم ریزی ماهی حلوا سفید را در اواخر نیمه نخست خردادماه تعیین کرده اند.

وی با اشاره به ممنوعیت 45 روزه برای صید ماهی حلوا سفید تاکید کرد: صید ماهی حلوا سفید از 11 خرداد در زیستگاه این نوع آبزیان در استان بوشهر برای کمک به حفظ ذخایر آن تا اواخر تیر ممنوع است.

ساسانی پور تصریح کرد: تخم ریزی گونه های مختلف آبزیان متفاوت است که بر اساس زمان تخم ریزی آنها در راستای حفظ ذخایر ماهی و حفاظت از زیستگاه های آنها صید آبزیان بعد از پایان تخم ریزی اعلام می شود.

وی کمک به بهسازی ذخایر ماهی حلوا سفید در فصل تخم ریزی را مورد تأکید قرار داد و افزود: مجوز صید ماهی حلوا سفید از 11 خرداد در زیستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صید ماهی حلوا سفید در استان بوشهر ممنوع شد

صید ماهی حلوا سفید در استان بوشهر ممنوع شد