مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 22:452023-06-21اجتماعي

لزوم آموزش خانواده ها برای پرورش استعدادهای پنهان دانش آموزان


معاون رییس جمهور بر لزوم آموزش خانواده ها برای پرورش استعدادهای پنهان بر لزوم آموزش خانواده ها برای پرورش استعدادهای پنهان دانش آموزان استثنایی تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، انسیه خزعلی، معاون رییس جمهور در امور زنان و خانواده در گردهمایی رؤسای ادارات آموزش و پرورش استثنایی کشور اظهارداشت: انشاالله بنیان خانواده اهل بیتی در همه خانواده ها الگو قرار بگیرد.

وی افزود: از برنامه های آموزشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی برای خانواده ها بسیار خوشحال هستم اما می خواهم بیشتر تأکید داشته باشم روی اینکه ما فقط در آغاز بازگشایی مدارس، این آموزش ها را نداشته باشیم و در طول سال و در کنار آموزش فرزندان، آموزش پدران و مادران را داشته باشیم.

ممکن است حمایت های لازم در زمینه تخصیص بودجه نباشد اما برخی آموزش ها به صورت مجازی و آنلاین و به صورت سراسری در کشور می تواند عملیاتی شود.

زیرا این آموزش ها در بحث بهبود، تحمل، بردباری و تاب آوری مؤثر است.

به آموزش و پشتوانه حمایتی و مهارت آموزی هایی که در دوره ها و سنین مختلف این دانش آموزان برای خانواده ها گذاشته شود، نیاز بسیار داریم.

خزعلی گفت: کودکان استثنایی حامل نوعی از خلقت هستند که در بخشی ممکن است بروز نداشته باشد اما در بخش های پنهانش می توان استعدادهایی را شناسایی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم آموزش خانواده ها برای پرورش استعدادهای پنهان دانش آموزان

لزوم آموزش خانواده ها برای پرورش استعدادهای پنهان دانش آموزان