مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 11:252023-05-30اقتصادي

یک درصد قاچاق کشور در اردبیل رخ می دهد


معاون امور حقوقی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاد ریاست جمهوری گفت: یک درصد کل قاچاق کشور در استان اردبیل رخ می دهد که مسئولان استان، - این میزان را به درستی مدیریت می کنند.

مصطفی پورکاظم شایسته در گفت وگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: یکی از مقصران اصلی عدم تولید و رونق نیافتن بحث سرمایه گذاری وجود عنصر نامطلوب قاچاق است که یکی از معضلات اصلی به شمار می رود.

وی تصریح کرد: 20 میلیارد دلار چرخش و زایش کالاهای قاچاق در کشور عدد و ارقام کمی نیست و قطعاً این میزان مانعی در مسیر رشد تولید و بسترسازی برای اشتغال است.

معاون امور حقوقی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز نهاد ریاست جمهوری گفت: ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در سال مزین به مهار تورم و کمک به رشد تولید برنامه های متنوعی را در پیش گرفته که از جمله این برنامه ها فعال سازی سامانه های مبارزه با قاچاق کالا و ارز است.

پورکاظم شایسته افزود: اگر این سامانه ها به درستی فعالیت کنند، از فرآیند پیش قاچاق گرفته تا ورود کالای قاچاق از مبادی اصلی مورد رصد و پایش قرار می گیرد تا با اشرافیت و تسلط کامل بتوان جلوی کالاهای قاچاق به کشور را گرفت.

وی گلایه تولیدکنندگان را در ورود کالاهای قاچاق به کشور یادآور شد و خاطرنشان کرد: این تولیدکنندگان حق دارند که در این زمینه شاکی باشند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک درصد قاچاق کشور در اردبیل رخ می دهد

یک درصد قاچاق کشور در اردبیل رخ می دهد