مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:352023-06-20سياسي

برکت حضور ایثارگران تبدیل به اقتدار ایران اسلامی شده است


وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: برکات حضور و جانفشانی ایثارگران، خانواده شهدا و جانبازان امروز تبدیل به اقتدار ایران اسلامی شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه رفاه اجتماعی خبرگزاری فارس، سیدصولت مرتضوی،وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی  در نشست با مشاوران وزرا در امور ایثارگران با حضور معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با تأکید بر اهمیت نقش دفاع مقدس در تاریخ ایران اسلامی، اظهار داشت: مقوله ایثار، شهادت و مقاومت در گفتمان انقلاب اسلامی ریشه دار است.

وی با بیان این که این فرهنگ با نشان جمهوری اسلامی ایران فراتر از مرزها مورد استقبال همه آزادی خواهان جهان است، تأکید کرد: برای این راهبرد و مسیر افتخارآفرین باید همگی مدیون شهدا و خانواده ایثارگران باشیم.

مرتضوی اظهار داشت: حماسه ایثارگران در دوران دفاع مقدس و سال های پس از آن سبب شد گفتمان جغرافیای سیاسی در جهان بازتعریف شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به نقش جامعه ایثارگری کشور در ترویج فرهنگ جهاد و مقاومت، بیان کرد: مکتب دار این راه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی است که سبب تجلی عشق به شهادت شد.

وی با تأکید بر این که ملت های آزادی خواه جهان، جمهوری اسلامی ایران را مقتدای خود می دانند، گفت: حفظ این دستاوردها نیازمند جهاد تبیین و عمل به فرامین مقام مع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برکت حضور ایثارگران تبدیل به اقتدار ایران اسلامی شده است

برکت حضور ایثارگران تبدیل به اقتدار ایران اسلامی شده است