مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 17:202023-05-29اقتصادي

بافت باارزش روستای چنشت به بهره برداری رسید


بافت باارزش روستای چنشت خراسان جنوبی با اعتبار سه میلیارد و 922 میلیون تومان و با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و معاون سیاسی، - ایسنا/خراسان جنوبی بافت باارزش روستای چنشت خراسان جنوبی با اعتبار سه میلیارد و 922 میلیون تومان و با حضور نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی به بهره برداری رسید.

  قاسم تنها، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان جنوبی، امروز دوشنبه 8 خرداد در آیین افتتاح این طرح گفت: در چند سال اخیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نسبت به حفظ و احیای بافت با ارزش روستای هدف گردشگری چنشت اقدام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به گفته وی؛ 355 خانوار در قالب هزار و 200 نفر در این روستا از مزایای این طرح برخوردار شده اند.

تنها، اجرای سه هزار و 997 مترمربع سنگ فرش، 130 متر دیوار ساحلی، 543 متر کابل کشی معابر، 15 هزار و 198 متر مربع جداره سازی سنگی و بن ملات، هزار و 964 متر طول رخ بام، 53 عدد سکوی نشستن و 172 مترمربع سایبان حصیری را از مهم ترین مشخصات فنی این طرح عنوان کرد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بیان کرد: در بافت جدید روستا از محل اعتبارات اجرای طرح هادی نیز یک میلیارد و 184 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بافت باارزش روستای چنشت به بهره برداری رسید

بافت باارزش روستای چنشت به بهره برداری رسید