مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 18:102023-06-12اقتصادي

118 هزار تن گندم در کرمانشاه خریداری شده است


مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای فصل برداشت محصول تاکنون بیش از 118 هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان خریداری شده است.

- ایسنا/کرمانشاه مدیر کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای فصل برداشت محصول تاکنون بیش از 118 هزار تن گندم مازاد بر نیاز از کشاورزان استان خریداری شده است.

علی ملکشاهی در حاشیه بازدید عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی از اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه نوید افزایش تولید و ذخیره سازی گندم در استان کرمانشاه نسبت به سنوات گذشته را داد و گفت: تا این موضع از فصل برداشت رشد 40 درصدی خرید تضمینی گندم در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته را شاهد بوده ایم.

ملکشاهی افزود: از ابتدای فصل برداشت محصول در دهه سوم اردیبهشت ماه تاکنون بیش از 118 هزار تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان استان خریداری شده است.

وی با بیان اینکه خرید تضمینی گندم در استان کرمانشاه تا پایان شهریور ادامه پیدا خواهد کرد، افزود: تاکنون بخشی از مطالبات گندمکاران استان پرداخت شده و امیدواریم با تلاش دولت و مجلس و سایر دستگاه ها بزودی تمامی مطالبات گندمکاران از طریق بانک عامل پرداخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

118 هزار تن گندم در کرمانشاه خریداری شده است

118 هزار تن گندم در کرمانشاه خریداری شده است