مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-13بين الملل

پیام شبانه زلنسکی: جنگ شدید است، اما دستاوردهای مهمی داریم


زلنسکی با اشاره به اینکه از سربازان اوکراین به خاطر کاری که امروز انجام دادند سپاسگزار است، افزود: جنگ شدید است اما ما در حال به دست آوردن دستاوردهایی در میدان نبرد هستیم و این بسیار مهم است.

- زلنسکی با اشاره به اینکه از سربازان اوکراین به خاطر کاری که امروز انجام دادند سپاسگزار است، افزود: جنگ شدید است اما ما در حال به دست آوردن دستاوردهایی در میدان نبرد هستیم و این بسیار مهم است.

ولودیمیر زلنسکی دوشنبه شب در پیام ویدئویی خود با بیان اینکه در همه محورها پیشروی داریم، گفت: تلفات دشمن دقیقاً همان چیزی است که ما به آن نیاز داریم و خسارات روسیه همان جایی است که ما می خواهیم.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، تارنمای خبری پراودا گزارش داد، رییس جمهور اوکراین با اشاره به اینکه روز دوشنبه جلسه ای با ستاد فرماندهی کل ارتش اوکراین برگزار کرده است، افزود: فرماندهان حاضر در این جلسه گزارش هایی درباره دستاوردهای نیروهای مسلح اوکراین ارائه و درباره نیازهای نیروهای اوکراینی در جبهه بحث کردند.

  وی گفت: در این جلسه گزارش های مهمی توسط فرماندهان مناطق عملیاتی خورتیتسا و تاوریا که در حال حاضر مهم ترین جبهه مقدم هستند و نبردهای شدیدی در آنها جریان دارد، ارائه شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام شبانه زلنسکی: جنگ شدید است، اما دستاوردهای مهمی داریم

پیام شبانه زلنسکی: جنگ شدید است، اما دستاوردهای مهمی داریم