مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 10:272023-05-30اقتصادي

تکمیل آزادراه شمالی کرج به 6 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد


توافق نامه ای برای تسریع در روند تامین اعتبار و همکاری های مشترک دولت، شهرداری و پیمانکار جهت سرعت بخشی به تکمیل پروژه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی، استاندار البرز، در جلسه ویژه بررسی روند پیشرفت پروژه آزادراه شمالی کرج که روز سه شنبه 9 خرداد ماه 1402 با حضور معاون اجرایی رییس جمهور و معاون وزیر راه و شهرسازی در محل کارگاه این پروژه برگزار شد، ضمن تبریک دهه کرامت، اهمیت این پروژه ملی، ویژگی های خاص در ارتباط با اتصال استان های غربی کشور به پایتخت و چندین استان کشور و گره گشایی از ترافیک ملی را مورد اشاره قرار داد و بر لزوم تعامل و هم افزایی دولت و شهرداری برای تسریع در پیشبرد امور، تاکید کرد.

وی ادامه داد: تکمیل این پروژه به بیش از 6 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و براساس توافق صورت گرفته 50 درصد سهم دولت و 50 درصد سهم شهرداری است.

عبداللهی با طرح درخواستی مبنی بر تزریق هزار میلیارد تومان از سوی دولت و هزار میلیارد تومان نیز از شهرداری کرج، تحقق این امر را اقدامی موثر در سرعت بخشی به روند تکمیل پروژه ضروری دانست.

  وی افزود: متعهد می شویم که با این همراهی، هفته دولت سال آینده شاهد بهره برداری از این پروژه بزرگ و مطالبه مردمی برای برون رفت از گره های ترافیکی خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل آزادراه شمالی کرج به 6 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

تکمیل آزادراه شمالی کرج به 6 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد