مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 12:252023-06-13اقتصادي

اجرای طرح مناسب سازی ویژه معلولین در 40 خیابان شیراز


مدیرکل بهزیستی استان فارس از اجرای طرح مناسب سازی ویژه معلولین در 40 خیابان کلان شهر شیراز خبر داد.

- محمدرضا هوشیار در گفت وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: با توجه به مشکلاتی که در استان فارس به خصوص شهر شیراز در حوزه مناسب سازی دارد مقرر شده تا 40 خیابان شیراز به صورت آزمایشی نسبت به اجرای طرح مناسب سازی در انها اقدام شود.

وی ادامه داد: یکی از مهم ترین موضوعاتی که در قانون حمایت از افراد دارای معلولیت به تمامی وزارتخانه های ابلاغ شده موضوع دسترس پذیری شهر برای این افراد است.

او ادامه داد: بر اساس قانون تمامی دستگاه های خدماتی، اجرایی و نهادهای عمومی مکلف اند شرایط برای حضور اراد دارای معلولیت را در جامعه فراهم کنند از این رو باید شهرها به گونه ای طراحی شوند که تمامی آحاد جامعه بتوانند از امکانات عمومی استفاده کنند.

هوشیار تاکید کرد: قانون حمایت از افراد دارای معلولیت مورد بی توجهی از سوی مسئولین و مردم قرار گرفته است به گونه ایی که فرهنگ سازی در جامعه بیش از هر زمان دیگری در خصوص این قانون نیاز است.

وی افزود: اداره کل بهزیستی فارس به عنوان دبیر کارگروه ممناسب سازی در استان فارس قرار است در تیرماه امسال ارزیابی خود را در خصوص فعالیت های یک سال گذشته دست اندرکاران مناسب سازی در استان فارس را منتشر کرده تا مشخص شود کدام دستگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح مناسب سازی ویژه معلولین در 40 خیابان شیراز

اجرای طرح مناسب سازی ویژه معلولین در 40 خیابان شیراز