مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:302023-06-09اجتماعي

اجرای طرح های کاهش آلایندگی زیست محیطی در پارس جنوبی


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: برای اجرای طرح های کاهش آلایندگی زیست محیطی در منطقه پارس جنوبی 127 میلیارد ریال و 525 هزار یورو سرمایه گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالرحمن مرادزاده ظهر جمعه در جمع نمازگزاران بوشهر با گرامیداشت هفته حفاظت محیط زیست شعار امسال را کاهش آلودگی های پلاستیکی اعلام کرد و اظهار داشت: در حفاظت از محیط زیست محیط بانان گوناگونی به فیض عظیم شهادت نائل آمده اند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان علی کشاورز و شهید قلی بیرامی از محیط بانان استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این 2 محیط بان در سال 1381 در حفاظت از محیط زیست مورد حمله شکارچیان غیرمجاز قرار گرفتند و شهید شدند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر یکی دیگر از برنامه های مهم هفته حفاظت محیط زیست در استان را افتتاح طرح ها دانست و بیان کرد: در این راستا 4 طرح مقابله با آلایندگی در صنایع گاز و پتروشیمی منطقه پارس جنوبی افتتاح شد.

مرادزاده این طرح ها را شامل کاهش آلودگی هوا، آب و صوت ذکر و تصریح کرد: طرح های افتتاح شده در زمینه محصور صوت و به کیفیت سوختن فلرها کمک می کند.

اجرای طرح استقرار چرخه گردش متان وی بازیابی کاستیک پسماند همراه با پساب را از دیگر طرح ها دانست و گفت: این طرح در کاهش آلودگی آب دریا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح های کاهش آلایندگی زیست محیطی در پارس جنوبی

اجرای طرح های کاهش آلایندگی زیست محیطی در پارس جنوبی