مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 14:052023-06-11سياسي

توجه به آموزش های تخصصی رویکرد اصلی جمعیت هلال احمر است


دبیرکل جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با اشاره به اهداف و فعالیت های هلال احمر در کشور، گفت: یکی از رویکردهای جمعیت هلال احمر در سال جاری توجه به آموزش های تخصصی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر خصوص تفاوت فعالیت هلال احمر با سایر نیروهای امدادرسان، گفت: مانور امروز با تجهیزات و امکانات بسیار خوبی برگزار شد که جای خرسندی دارد و بستر این حرکت کم نظیر و حتی بی نظیر در هماهنگی، مشارکت انواع دستگاه ها مبتنی بر اصول و اخلاق جمعیت هلال و صلیب سرخ، به زیبایی بر روی زمین پیاده شد.

وی افزود: تمامی دستگاه ها، نقش خود را به خوبی در این مانور ایفا کردند.

اینگونه حرکت ها و برنامه ها، کمتر از جهاد در راه خدا نیست که نمونه بارز این جهاد و فداکاری نیز شهید امدادگر داوطلب، شهید علی لندی است که جان خود را برای نجات جان دو نفر در راه خدا تقدیم کرد.

وی تاکید کرد: تداوم و تحقق این برنامه ها قطعاً اثرات و صالحات و باقیاتی برای آرامش و کاهش آلام بشری در عرصه های مختلف است.

سلیمانی با اشاره به لزوم آمادگی کشور در عرصه های مختلف، گفت: جمعیت هلال احمر با توجه به اصول و اهداف خود بایستی تا آمادگی را در زوایای مختلف داشته باشد.

وی با تاکید بر اهمیت توجه به سرعت و دقت در امداد و نجات و هماهنگی و هم افزایی بین دستگاه ها، افزود: تعدادی از روش های امداد و نجات از جمله ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به آموزش های تخصصی رویکرد اصلی جمعیت هلال احمر است

توجه به آموزش های تخصصی رویکرد اصلی جمعیت هلال احمر است