مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 17:352023-06-18سياسي

مردم اصفهان در عید غدیر جشن 8 کیلومتری برپا می کنند


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: جشن بزرگ غدیر امسال در قالب مهمانی 8 کیلومتری در مسیر زاینده رود، از پل شهرستان تا پل مارنان برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام مهدی فوقی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به برنامه های این اداره کل برای گرامیداشت عید بزرگ غدیر اظهار داشت: امسال برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم، نشست های هم اندیشی و جلساتی با مسؤولان هیئات مذهبی، گروه های فرهنگی و تاثیرگذاران شهری برگزار کردیم.

وی درباره جلسات ستاد مردمی بزرگداشت این عید بزرگ افزود: مقرر شد برای برگزاری این جشن و مهمانی بزرگ 8 کیلومتری در اصفهان و برپایی هرچه بهتر و با شکوه تر آن از ظرفیت های مردمی و خیران غدیر استفاده شود.

فوقی با بیان اینکه مسیر این مهمانی خانوادگی و مردمی از پل شهرستان تا پل مارنان برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: همه نهادها و تشکل ها در برگزاری این مهمانی سهیم هستند اما این حرکت فرهنگی مذهبی با حمایت و تسهیل گری سازمان تبلیغات اسلامی استان اصفهان و در قالب ستاد مردمی برگزار می شود.

برپایی 110 غرفه فرهنگی در حاشیه زاینده رود مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اصفهان زمان برگزاری این مهمانی بزرگ را از چهار شنبه 13 تا جمعه 16


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم اصفهان در عید غدیر جشن 8 کیلومتری برپا می کنند

مردم اصفهان در عید غدیر جشن 8 کیلومتری برپا می کنند