مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 12:002023-05-29سياسي

نفوذ یک موسسه علیه قانون کار و دستمزد کارگران


نماینده کارگران در شورای عالی کار مدعی شده است که نظرات و تفکرات موسسه ای تحت عنوان و پوشش خیریه علیه قانون کار در قالب مواد 15، 16 و 17 لایحه برنامه هفتم توسعه نفوذ کرده است.

- نماینده کارگران در شورای عالی کار مدعی شده است که نظرات و تفکرات موسسه ای تحت عنوان و پوشش خیریه علیه قانون کار در قالب مواد 15، 16 و 17 لایحه برنامه هفتم توسعه نفوذ کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا علی خدایی - نماینده کارگران در شورای عالی کار - در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد که برخی از مواد لایحه برنامه هفتم توسعه رونوشت از نظرات یک موسسه است که تحت پوشش خیریه فعالیت می کند ولی عملا در حوزه روابط کار مداخله دارد.

وی گفت: موسسه ای تحت عنوان خیریه سالهاست چنین تفکراتی را علیه قانون کار ترویج می کند و مرکز آن هم در اصفهان است.

خدایی افزود: اگر به سایت خیریه مذکور مراجعه کنید مواد 15، 16 و 17 که در لایحه برنامه توسعه آمده به وضوح نوشته شده است لذا معتقدیم که یک جریان ضد کارگری در حال وقوع است.

نماینده کارگران در شورای عالی کار در پاسخ به این پرسش که چگونه یک خیریه می تواند در این زمینه ورود کند؟ گفت: پوشش خیریه است ولی در حوزه روابط کار مداخله می کند و سالها است که تریبون به دست گرفته و هزینه می کند تا جایی که سه ماده کاملا ضد کارگری و به اعتقاد من ضد انسانی را در لایحه برنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ یک موسسه علیه قانون کار و دستمزد کارگران

نفوذ یک موسسه علیه قانون کار و دستمزد کارگران