مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 15:552023-05-28سياسي

100 برنامه تبیینی در استان سمنان اجرا می شود


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای 100 برنامه تبیینی در 100 مسجد استان همزمان با ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

- سمنان- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از اجرای 100 برنامه تبیینی در 100 مسجد استان همزمان با ایام سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرشید فلاح بعد از ظهر یکشنبه در نشست کمیته فرهنگی، هنری و اطلاع رسانی ستاد بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در استان سمنان به میزبانی ارشاد اسلامی، بیان کرد :100 برنامه برای سالگرد ارتحال امام (ره) در استان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه 100 مسجد استان میزبان این مراسم خواهند بود، ابراز کرد: تبیین سیره امام به خصوص برای جوانان محورهای این نشست ها و مراسم خواهد بود.

مدیرکل ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه ساده زیستی، اخلاق مداری، هنر پروری، تقوا و … از مهمترین فضائل اخلاقی و شخصیتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی است، تاکید کرد: در مراسم ویژه ایام ارتحال امام (ره) به تبیین این ویژگی های امام خمینی (ره) پرداخته خواهد شد.

فلاح با تاکید بر اینکه ایام سالگرد عروج ملکوتی معمار انقلاب فرصت مناسبی برای ترویج فضائل اخلاقی آن عزیز سفر کرده است اظهار داشت: در این ایام باید این ویژگی ها به نسل جوان و عموم مردم در جامعه شناسانده و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

100 برنامه تبیینی در استان سمنان اجرا می شود

100 برنامه تبیینی در استان سمنان اجرا می شود