مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 14:502023-06-19بين الملل

انکار یک جنایت به سبک رییس کمیسیون اروپا!


بهتر است قبل از آن که مقامات ارشد اروپایی برای تلف شدن مهاجران بی گناهی که به دلیل جنگ افروزی های غرب آواره شده اند اشک تمساح بریزند، تکلیف خود را با اصل این فاجعه و فجایع مشابه در گذشته و رویدادهای تلخ احتمالی در آینده مشخص کنند! - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها- نورنیوز نوشت: مرگ تکان دهنده صدها نفر از کودکان، زنان و مردان مهاجری که در یک قایق ماهی گیری در آب های یونان و در مسیر دریایی لیبی به ایتالیا جان خود را از دست داده اند، بار دیگر منجر به اتخاذ ژست های کاذب نهادهای دولتی و حقوق بشری غرب شده است.

اورزولا فون درلاین رییس کمیسیون اروپا از این فاجعه عمیقاً ابراز تأسف کرده و قول داده برای سرکوب قاچاق مهاجران، همکاری بین اتحادیه اروپا و کشورهای منطقه را تقویت کند.

با این وجود گروه های طرف دار حقوق بشر بر این باورند که اگر مجموعه ای از اقدامات شدید در پیش گرفته شود، مهاجران مجبور می شوند مسیرهایی طولانی تر و خطرناک تر را برای رسیدن به کشورهای امن طی کنند.

در همین فاجعه اخیر بهتر است شخص رییس کمیسیون اروپا دستِ کم به چهار سوال مهم و اساسی پاسخ دهد، چه، پاسخ دقیق به این سوالات عیار حقیقی ادعاهای حقوق بشری غرب در قبال مهاجرین و پناه جویان را مشخص می سازد: نخست؛


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انکار یک جنایت به سبک رییس کمیسیون اروپا!

انکار یک جنایت به سبک رییس کمیسیون اروپا!