مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 13:252023-06-06حوادث

دستگیری دو نفر متخلف قطع درختان جنگلی در استان اردبیل


مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از دستگیری دو نفر متخلف در حین قطع درختان جنگلی در منطقه جنگلی اطراف تونل اردبیل، آستارا خبر داد.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از دستگیری دو نفر متخلف در حین قطع درختان جنگلی در منطقه جنگلی اطراف تونل اردبیل، آستارا خبر داد.

محمود قلی زاده 16 خرداد در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با اقدام بموقع نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان نمین و با همکاری نیروهای مرزبانی شهرستان چندین نفر متخلف در حین قطع درختان جنگلی شناسایی و تحت تعقیب قرار گرفتند که دو نفر از متخلفان دستگیر و دو نفر دیگر فرار کردند.

وی افزود: از متخلفان 1 و نیم تن چوب آلات همراه با یک دستگاه اره موتوری کشف و دو دستگاه خودرو متخلفان نیز توقیف گردید و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی شدند.

قلی زاده با بیان اینکه نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان بصورت شبانه روزی و با کنترل گلوگاه های قاچاق با متخلفان برخورد جدی خواهند کرد، افزود: حفاظت از منابع طبیعی و تلاش برای مبارزه با قاچاق چوب آلات جنگلی وظیفه همگانی بوده و انتظار می رود در این زمینه مردم همکاری و مشارکت لازم را داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری دو نفر متخلف قطع درختان جنگلی در استان اردبیل

دستگیری دو نفر متخلف قطع درختان جنگلی در استان اردبیل