مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-16سياسي

ناامیدی جوانان عقب ماندگی کشور را به دنبال دارد


اگر جوانان نا امید شدند کشور یک کشور عقب مانده خواهد بود.

- رییس سازمان انرژی اتمی: به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد اسلامی در جشن بزرگ ازدواج دانشجویی دانشگاه پیام نور استان اصفهان و دانشگاه فنی و حرفه ای با بیان اینکه دین ما دین محبت است، اظهار داشت: عشق و محبت بین شما باید در بالاترین نقطه خود قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه مسیر زندگی مسیر پر فراز و نشیب است و روحیات انسان متأثر از شرایط محیطی است، اظهار کرد: کانون خانواده در زندگی افراد تاثیرگذارترین نقطه است، بنابراین تشکیل خانواده باید به سمت شکل گیری شخصیت متعالی حرکت کند.

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه بخش مهم زندگی شما که با ازدواج آغاز شده، شکل گیری شخصیت است تصریح کرد: اگر این شخصیت درست شکل بگیرد زندگی شما دوام دارد و فرزندان شما دوامشان از این شخصیت منشعب خواهد شد.

وی با تأکید بر اینکه پایه بنای زندگی را باید با محبت و مودت، صداقت و از خود گذشتگی بنا نهاد خاطر نشان کرد: با دقت، صبوری و ممارست، شخصیت خود را شکل بدهید.

اسلامی با بیان اینکه در تعارض، ناسازگاری و تلاطم ها باید با صبوری و متانت، از خودگذشتگی و فهم درست از یکدیگر از فرار و نشیب ها به سلامت عبور کرد، اظهار داشت: در سختی ها با استعانت از خداوند و با همراهی یکدیگر سختی ها را آسان کنید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ناامیدی جوانان عقب ماندگی کشور را به دنبال دارد

ناامیدی جوانان عقب ماندگی کشور را به دنبال دارد