مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 19:452023-06-10سياسي

واگذاری آزادراه زنجان به تبریز به بخش دولتی نهایی نشده است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به اینکه در حال حاضر آزادراه زنجان به تبریز در اختیار شرکت آزادراهی قرار دارد و در حال پیگیری برای عملی شدن مصوبه سفر ریاست جمهوری به آذربایجان شرقی هستیم، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، جعفر قزوینیان، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، در حاشیه بازدید از کارگاه جاده ای کیلومتر 74 باند جنوبی آزادراه زنجان به قزوین، با تاکید بر اینکه بهسازی و اصلاح رویه آسفالت زنجان به قزوین با برنامه ریزی در حال انجام است، اظهار کرد: این اصلاح توسط دو اکیپ کاملا مجهز در آزادراه مشغول لکه گیری است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان طول محور زنجان به قزوین را 105 کیلومتر اعلام و تصریح کرد: بهسازی خرابی های این محور بر اساس اولویت بندی انجام شده با توجه به اقدامات اولیه که در حال انجام است اصلاح خرابی های بسیار زیاد در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه بهسازی و اصلاح روکش آسفالت در دو لاین شمالی و جنوبی انجام خواهد شد، افزود: دو اکیپ فعال در این اتوبان 20 روزی کاری است که در لاین جنوبی در حال فعالیت است.

قزوینیان به محدودیت های موجود در اوایل سال برای بهسازی آسفالت به دلیل تعطیلات، نوسانات جوی و همچنین بالا بودن تردد اشاره کرد و گفت: با گرم شدن هوا و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری آزادراه زنجان به تبریز به بخش دولتی نهایی نشده است

واگذاری آزادراه زنجان به تبریز به بخش دولتی نهایی نشده است