مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-09سياسي

قدرت موشکی ایران، عرصه را بر صهیونیست ها تنگ تر می کند


امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه با اشاره به رونمایی موشک فتاح، گفت: صهیونیست ها که اکنون از درون در حال فروپاشی هستند، از بیرون هم این امکانات تهدیدکننده علیه آن ها بسیج شده و به معنای واقعی کلمه در محاصره موشک های منهدم کننده قرار گرفته و هر روز .

- ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین در خطبه های نماز جمعه با اشاره به رونمایی موشک فتاح، گفت: صهیونیست ها که اکنون از درون در حال فروپاشی هستند، از بیرون هم این امکانات تهدیدکننده علیه آن ها بسیج شده و به معنای واقعی کلمه در محاصره موشک های منهدم کننده قرار گرفته و هر روز عرصه بر آن ها تنگ تر خواهد شد.

آیت الله عبدالکریم عابدینی در خطبه های نماز جمعه قزوین که 19 خرداد 1402 در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، اظهار کرد: برخی مناسبت ها آموزنده و برخی مناسبت ها نیز تذکر و یادآوری هستند، برخی مناسبت ها ایام الله و بعضی دیگر امیدبخش هستند، بعضی مناسبت ها هم هستند که ما وظیفه داریم برای بزرگداشت بزرگان خود به آن ها توجه کنیم.

وی قزوین ادامه داد: یکی از این مناسبت ها فرمان بنیانگذار انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) برای تشکیل ستاد انقلاب فرهنگی است، امام راحل این فرمان را در سال 1359 صادر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قدرت موشکی ایران، عرصه را بر صهیونیست ها تنگ تر می کند

قدرت موشکی ایران، عرصه را بر صهیونیست ها تنگ تر می کند