مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 09:002023-05-29اقتصادي

عملیات اجرایی جایگاه سوخت فرودگاه کلاله بزودی آغاز می شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان گفت: عملیات اجرایی جایگاه سوخت فرودگاه کلاله بزودی آغاز و یکی از مهمترین حلقه های زنجیره فعالیت مستمر این فرودگاه تکمیل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سیدمهدی مهیایی شامگاه یکشنبه در بازدید از فرودگاه کلاله در شرق گلستان اظهار کرد: پیش بینی 450 میلیارد ریال اعتبار از سوی دولت سیزدهم برای پروژه جایگاه سوخت، امیدها را برای رونق دوباره یکی از مهمترین ناوگان های عمومی در حوزه مسافر و بار در شرق استان گلستان زنده کرد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار گلستان افزود: با توجه به موقعیت حساس فرودگاه کلاله که در مجاورت پارک ملی گلستان و ضرورت صیانت از جنگل های هیرکانی در زمان آتش سوزی و استقرار بالگرد اطفای حریق در این فرودگاه، تسریع در اجرای این مطالبه چندین ساله مردم شرق گلستان در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: جایگاه سوخت این فرودگاه شامل ابنیه، سایبان، واحدهای سوخت رسان و مخازن است که تلاش می کنیم در کمترین زمان ممکن احداث شده و به بهره برداری برسد.

مهیایی افزود: مبلغ 250 میلیارد ریال از این اعتبار توسط شرکت فرودگاه های کشور و 200 میلیارد ریال آن توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ایران تأمین خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملیات اجرایی جایگاه سوخت فرودگاه کلاله بزودی آغاز می شود

عملیات اجرایی جایگاه سوخت فرودگاه کلاله بزودی آغاز می شود