مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 15:152023-06-20سياسي

انجام مطالعات باستان شناسی مشترک بین مازندران و چین


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به انجام مطالعات باستان شناسی مشترک بین مازندران و چین، گفت: قرار بر این شد در بحث کاوش های حوزه باستان شناسی مطالعات مشترکی بین استان مازندران و هیأت چینی انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، صادق برزگر مدیرکل گردشگری استان درباره حضور هیأت چینی و امضای تفاهم نامه در حوزه گردشگری با کشور چین، اظهار کرد: براساس هماهنگی های انجام شده هیأتی چینی که سرپرستی این هیأت پروفسور ونگ که نماینده دولت چین در جاده ابریشم دروازه باستان شناسی هستند مهمان امروز اداره کل میراث فرهنگی مازندران شدند.

وی افزود: قرار بر این شد در بحث کاوش های حوزه باستان شناسی مطالعات مشترکی بین استان مازندران و این هیأت انجام شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به معرفی ظرفیت های استان در عرصه بین الملل، تصریح کرد: زمینه ایجاد تفاهم نامه با این هیأت چینی فراهم شده و با هماهنگی وزارت میراث فرهنگی و سطح دانشگاه های کشور به ویژه دانشگاه تهران به عنوان متولی حوزه زمینه و بشتر را برای این همکاری به وجود بیاوریم.

پروفسور ونگ از دانشگاه غربی چین و نماینده تام الاختیار دولت چین در جاده ابریشم دروازه باستان شناسی نیز در ادامه این جلسه، اظهار کرد: برای اولین ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام مطالعات باستان شناسی مشترک بین مازندران و چین

انجام مطالعات باستان شناسی مشترک بین مازندران و چین