مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 11:202023-06-14سياسي

ارگان های حمایتی در برابر کودکان کار مسئول هستند


رییس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده مجلس با بیان اینکه برخورد اشتباه با کودکان کار موجب رفتارهای ضد اجتماعی می شود گفت: ارگان های حمایتی در برابر کودکان کار مسئول هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، فاطمه محمد بیگی در حاشیه مراسم رونمایی از مستند منفی 14 که در سینما بهمن حوزه هنری قزوین اکران شد اظهار کرد: مستند منفی 14 به واکاوی نقش نهادهای اجتماعی به معضل کودکان کار و خیابان پرداخته و این موضوع بسیار مهم است و من به عنوان رییس فراکسیون جمعیت و حمایت از خانواده به دنبال راه حل هایی برای حل این معضل هستم.

وی افزود: خوشبختانه در کشور ایران به دلیل وجود نظام خانواده سالاری و تربیت کودکان در پرتو کانون خانواده سالم تعداد کودکان کار در مقایسه با سایر کشورها کمتر است اما حتی کمترین میزان آن هم زیبنده کشور ما نیست.

محمد بیگی عنوان کرد: متاسفانه در سال های اخیر به خاطر فقر، مهاجرت، برخی تبعیض ها و تغییر دهک ها در جامعه، شاهد افزایش بیشتر کوکان کار در جامعه هستیم هر چند بیشتر این کودکان از اتباع خارجی هستند اما افزایش تعداد کودکان کار موجب آزار و ناراحتی تمامی افراد جامعه است.

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: مستند منفی 14 سعی کرده بین تربیت کودک، فرهنگ کار و تلاش مخلصانه با کودک کار، ممنوعیت های در این زمینه و آسیب هایی که کودک کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارگان های حمایتی در برابر کودکان کار مسئول هستند

ارگان های حمایتی در برابر کودکان کار مسئول هستند