مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 17:502023-05-29حوادث

بازداشت عاملان سرقت 50 میلیارد ریالی از یک کارگاه طلاسازی


فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری اعضای باند سرقت از کارگاه استحصال طلا و نقره در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی در تشریح جزیییات این خبر گفت: ماه گذشته و درپی دریافت پرونده سرقت 50 میلیارد ریالی از کارگاه استحصال طلا و نقره در شهرک صنعتی علایین رسیدگی به موضوع سریعاً در دستورکار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی شهرری قرار گرفت و آنان در نخستین گام با بهره گیری از شیوه های کشف نوین جرم، بازبینی دوربین های مداربسته و استفاده از بانک اطلاعاتی مجرمان، هویت چهار متهم را شناسایی کردند.

وی افزود: ماموران همچنین متوجه شدند که یکی از سارقان، مدتی قبل در کارگاه محل سرقت مشغول به کار بوده و چندی پیش از آنجا اخراج شده است.

این پلیس در گام بعدی با روش های علمی و بررسی های تخصصی موفق شدند مخفیگاه متهمان را در نقاط مختلف شهرستان ری شناسایی کنند که پس از آن هماهنگی با مقام قضایی انجام شد و سرانجام روز گذشته سه تن از اعضای این باند در عملیات های جداگانه دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه با بیان اینکه دستگیری نفر چهارم و آخر این باند در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی است، تصریح کرد: پس از انتقال متهمان 34 الی 39 ساله به مقر پلیس، آنان تحت بازجویی قرار گرفتند و با م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت عاملان سرقت 50 میلیارد ریالی از یک کارگاه طلاسازی

بازداشت عاملان سرقت 50 میلیارد ریالی از یک کارگاه طلاسازی