مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 24 خرداد 1402 ساعت 13:402023-06-14ورزشي

دهمین المپیاد ورزشی محلات یزد در عید غدیر پایان می یابد


نائب رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد از برگزاری مراسم اختتامیه دهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد با حضور حدود 20 هزار شرکت کننده، همزمان با عید سعید غدیر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدباقر پارساییان در جلسه کمیسیون فرهنگی شورای شهر یزد اظهار داشت: دهمین المپیاد ورزشی محلات شهر یزد در 55 رشته انفرادی، تیمی و خانوادگی با توجه به حضور تعداد چشمگیر شرکت کننده یکی از رویداد های موفق ورزشی در کشور محسوب می شود.

وی با بیان اینکه هم زمان با این رقابت ها، المپیاد ورزشی معلولان محلات شهر یزد نیز در 6 رشته ورزشی شامل دارت، بدمینتون، فوتبال، بوچیا، بسکتبال با ویلچر و طناب زنی برای آقایان و بانوان برگزار شد و 100 برگزیده داشت، افزود: امید است چنین المپیادهایی موجب ترغیب شهروندان یزدی به ورزش شود.

پارساییان در این کمیسیون که به بحث و بررسی درباره لزوم اقدام شهرداری برای ترغیب جوانان به ازدواج آسان پرداخته شد، گفت: ارگان های مختلف از جمله شهرداری، می توانند با تسهیلات مختلف، موانع متعدد ازدواج جوانان را کاهش دهند.

نائب رییس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر یزد با اشاره به اینکه همه باید دست به دست هم بدهند و برای ترویج ازدواج آسان الگوسازی کنند، ادامه داد: شهرداری با تدوین برنامه های مربوط به الگوسازی برای ازدواج آسان، می ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین المپیاد ورزشی محلات یزد در عید غدیر پایان می یابد

دهمین المپیاد ورزشی محلات یزد در عید غدیر پایان می یابد