مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 14:452023-05-30پزشكي

شناخت مؤثر در ازدواج موفق موثر است/تفاوت سنی زیاد مشکل آفرین باشد


یک دکترای تخصصی روانشناسی عمومی، درمانگر و مدرس دانشگاه گفت:یکی از اشتباهات در بحث ازدواج این است که افراد سنین بالای مجردی به هر ازدواجی راضی می شوند که این کار مشکلاتی را در پیش خواهد داشت.

- ایسنا/هرمزگان یک دکترای تخصصی روانشناسی عمومی، درمانگر و مدرس دانشگاه گفت:یکی از اشتباهات در بحث ازدواج این است که افراد سنین بالای مجردی به هر ازدواجی راضی می شوند که این کار مشکلاتی را در پیش خواهد داشت.

دکتر نرجس زمانی در کارگاه آموزشی و نشست تخصصی ازدواج سالم که در سالن اجتماعات جهاد دانشگاهی هرمزگان برگزار شد، افزود: ازدواج خوب و سالم یکی از مهم ترین تصمیم های زندگی است، اهمیت این موضوع بسیار زیاد است و نیاز دارد که افراد درباره آن دانشی را کسب کنند، دراین باره صحبت کنند و با آگاهی کامل تصمیم بگیرند.

وی ادامه داد: باید به این مسئله بپردازیم که چرا ازدواج درست امروزه بسیار سخت شده و همچنین چرا این مسئله حائز اهمیت است.

وی با اشاره به تأثیر شناخت مؤثر در ازدواج موفق، خاطرنشان کرد: یک سری باورهای غیرمنطقی در مورد انتخاب همسر وجود دارد، ازجمله آن ها مسائل مربوط به ارتباط با خانواده همسر است، ما باید این باور را داشته باشیم که ریشه ما برگرفته از خانواده مان است و ما در مسائل بحرانی از رفتار آن ها پیروی می کنیم و نمی توانیم شخصی ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناخت مؤثر در ازدواج موفق موثر است/تفاوت سنی زیاد مشکل آفرین باشد

شناخت مؤثر در ازدواج موفق موثر است/تفاوت سنی زیاد مشکل آفرین باشد