مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 09:502023-06-20بين الملل

کنعانی: غرب نمی تواند نسبت به بحران پناهجویان اظهار بی مسئولیتی کند


سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به فاجعه غرق شدن شناور پناهجویان آسیایی و آفریقایی در آب های مدیترانه تاکید کرد: غرب نمی تواند نسبت به بحران پناهجویان اظهار بی مسئولیتی کند.

- سخنگوی وزارت خارجه با اشاره به فاجعه غرق شدن شناور پناهجویان آسیایی و آفریقایی در آب های مدیترانه تاکید کرد: غرب نمی تواند نسبت به بحران پناهجویان اظهار بی مسئولیتی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ناصر کنعانی در توییتی نوشت: ‏فاجعه غرق شدن شناور حامل چندصد پناهجو شامل دهها زن و کودک از کشورهای مختلف آسیا و آفریقا، در آب های مدیترانه در نزدیکی سواحل یونان غم انگیز و دردناک است.

از خداوند برای روح درگذشتگان این فاجعه دردناک طلب آرامش و رحمت می کنیم و به بازماندگان قربانیان و خانواده های داغدار تسلیت می گوییم.

غرب نمی تواند نسبت به بحران پناهجویان اینگونه اظهار بی مسئولیتی کند، چرا که بسیاری از مهاجرت های غیرقانونی و پناهجویی از مناطق آسیا و آفریقا به سمت غرب، ریشه در سیاست های غلط آمریکا و اروپا در این مناطق دارد.

غرق شدن قایق پناهجویان در آب های یونان روز چهارشنبه هفته گذشته در فاصله 50 مایلی از سواحل جنوب غربی یونان غرق شد که تلفات زیادی داشت و عده زیادی هم در پی آن مفقود شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنعانی: غرب نمی تواند نسبت به بحران پناهجویان اظهار بی مسئولیتی کند

کنعانی: غرب نمی تواند نسبت به بحران پناهجویان اظهار بی مسئولیتی کند