مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 10:402023-06-16اقتصادي

افزایش 350 درصدی تردد از مرز مهران نسبت به پارسال


تردد در مرز مهران از ابتدای سال جاری تاکنون در مقیاس با مدت مشابه سال قبل 350 درصد افزایش نشان می دهد.

- یارولی قادری پور مدیر پایانه مرزی مهران صبح جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت:  تردد در مرز مهران از ابتدای سال جاری تاکنون در مقیاس با مدت مشابه سال قبل 350  درصد افزایش نشان می دهد و در این بازه زمانی بیش از 800 هزار نفر از این مرز بین المللی تردد کرده اند.

وی افزود: سال گذشته در همین مدت بیش از 170 هزار نفر از مرز مهران تردد داشتند که تردد 800 نفر در مدت مشابه امسال نشان از افزایش بالای حجم مراجعه به این مرز توسط اتباع ایرانی و غیر ایرانی برای عبور از مرز مهران دارد.

مدیر پایانه مسافری شهید سلیمانی مهران ادامه داد: هرچه به ایام عاشورا، تاسوعا و اربعین نزدیکتر شویم حجم تردد زائران از این مرز نیز بیشتر می شود.

  وی یادآور شد: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین و گرمای هوا، ارتقای امکانات و تجهیزات پایانه مرزی برای خدمات رسانی به زائران از اولویت های مهم این پایانه است.

قادری پور خاطر نشان کرد: نصب آب سردکن در مسیر های پایانه مهران، افزایش گیت های ورودی و خروجی، نصب مه پاش در محل پایانه، ایجاد سایبان از جمله اقدامات سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برای اربعین امسال محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 350 درصدی تردد از مرز مهران نسبت به پارسال

افزایش 350 درصدی تردد از مرز مهران نسبت به پارسال