مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:452023-06-12اقتصادي

قیمت تخم مرغ در بازارهای روز کرج کاهش یافت


رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از کاهش برخی اقلام از جمله تخم مرغ در بازارهای روز سازمان خبر داد.

- کرج- رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج از کاهش برخی اقلام از جمله تخم مرغ در بازارهای روز خبر داد.

حسین زینلی زاده در گفت وگو با خبرنگار مهر از کاهش قیمت تخم مرغ در بازارهای روز تحت پوشش این سازمان خبر داد و گفت: در حال حاضر هر کیلوگرم تخم مرغ 42 هزار و 600 تومان به فروش می رود در حالی که هفته گذشته نرخ هر کیلو تخم مرغ 46 هزار و 100 تومان برچسب خورده بود.

به گفته وی در حال حاضر هر کیلو زردآلو در بازارهای روز کرج 35 هزار تومان به فروش می رسد این در حالی است که پیش از این قیمت هر کیلو زردآلو 45 هزار تومان اعلام شده بود.

رییس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری کرج همچنین قیمت هر کیلو هلو را 34 هزار تومان اعلام کرد و گفت: قیمت این میوه پیش از این 38 هزار تومان برچسب خورده بود.

زینلی زاده قیمت هر کیلو موز (کارتن بزرگ) را 64 هزار و 500 تومان اعلام کرد و گفت: قیمت این میوه نیز پیش از این 69 هزار و 500 تومان بوده است.

به گفته این مسئول قیمت گیلاس سیاه نیز با 5 هزار تومان کاهش از 59 هزار تومان به 54 هزار تومان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت تخم مرغ در بازارهای روز کرج کاهش یافت

قیمت تخم مرغ در بازارهای روز کرج کاهش یافت