مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 16:252023-06-18سياسي

عطریانفر: احزاب باید مسیر مشخصی برای خود ترسیم کنند


روزنامه نگار و فعال سیاسی با اشاره به وضعیت احزاب در ایران گفت: زمانی که حزبی قرار است لایه هایی از مردم را نمایندگی کند باید به درستی معنا و مفهوم فعالیت خود را درک کرده و مسیر مشخصی برای خود ترسیم کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، ظهر امروز، محمد عطریانفر روزنامه نگار و فعال سیاسی ظهر امروز (یکشنبه 28 خردادماه) در نشست راه گفت و گو با عنوان جمهوریت نظام اسلامی، مبانی و راهکارها که در مؤسسه اطلاعات برگزار شد، گفت: در این مقطع تاریخی باید بسیار بر روی جمهوریت نظام اسلامی متمرکز شده و آن را تبیین کنیم.

وی افزود: قبل از شروع نهضت حضرت امام(ره) چنین سابقه ای از بحث جمهوریت را در مباحث علما یا بزرگان قبل از انقلاب پیدا نمی کنیم و دیدگاه های امام(ره) محور اصلی این موضوع است که مردم بُن مایه موضوع جمهوریت هستند.

عطریانفر با بیان اینکه مردم در اندیشه امام پررنگ هستند، گفت: رویکرد و نگاه امام امر تکلیفی بود و به همه سیاست ها رنگ دین می داد و با واژه  مردم بازی سیاسی نمی کرد و مردم در منظومه فکری امام جایگاه رفیعی داشتند و این یک مقوله اصیل و با سابقه است.

  وی با بیان اینکه عنوان جمهوریت ظرفیت بزرگی از مردم را در خود جا می دهد، بیان کرد: امام مقوله جمهوریت را تطهیر کرد و مردم در دستگاه سیاسی امام  جایگاه ویژه ای دارند امام به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عطریانفر: احزاب باید مسیر مشخصی برای خود ترسیم کنند

عطریانفر: احزاب باید مسیر مشخصی برای خود ترسیم کنند