مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 08:052023-06-21سياسي

پدر گردشگری ایران درگذشت


جلال نصیریان پدر صنعت گردشگری و هتلداری ایران در سن 80 سالگی چشم از جهان فرو بست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از مهر، جلال نصیریان پدر صنعت گردشگری و هتلداری ایران پس از سال ها خدمت و آموزش در صنعت گردشگری و تربیت دانشجویان و مدیران بسیار، در سن 80 سالگی چشم از جهان فرو بست.

علی اصغر شالبافیان معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی درگذشت جلال نصیریان استاد پیشکسوت و نام آور حوزه آموزش گردشگری را به خانواده بزرگ صنعت گردشگری کشور تسلیت گفت.

گفتنی است شادروان جلال نصیریان متولد 1322 در شهر اهر در استان آذربایجان شرقی و جزو اولین افرادی بود که به صورت حرفه ای آموزش گردشگری در ایران را آغاز کرد.

وی که به زبان های انگلیسی، عربی و فرانسوی تسلط داشت مدرک کارشناسی خود را در رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد خود را نیز در رشته مدیریت هتلداری و جهانگردی از انگلستان دریافت کرده بود.

جلال نصیریان از سال 1348 و در سن 26 سالگی و به عنوان کارشناس تسهیلات جهانگردی وارد سازمان جلب سیاحان شد و در سال 1380 پس از 30 سال سابقه کار مدیریتی و دولتی در صنعت گردشگری کشور بازنشسته شد.

مرحوم استاد نصیریان سال ها کارشناس درجه بندی هتل های کشور بود و همچنین در طول مدت فعالیت دولتی خود استانداردهای آموزشی و روند کاری در هتل های ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدر گردشگری ایران درگذشت

پدر گردشگری ایران درگذشت