مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-01سياسي

جهاد امید آفرینی از مهمترین موضوعات در رسانه است


این روزها جای خالی جهاد امید آفرینی در رسانه ها بسیار احساس می شود و رسانه ها باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

- تبریز- رییس بسیج رسانه کشور گفت: این روزها جای خالی جهاد امید آفرینی در رسانه ها بسیار احساس می شود و رسانه ها باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی کارآموزیان روز پنجشنبه، در آیین افتتاح دفتر بسیج رسانه مراغه اظهار کرد: آذربایجان شرقی استان شهیدان باکری، جباری، حسن باقری و غلامحسین افشردی است، در کانون ها اتفاق خوبی را رقم می زنیم و جشنواره هایی چون ابوذر را داریم و تغییر رویه دادیم و به دنبال کشف مسئله هستیم.

وی ادامه داد: سه اصل در رسانه برای تأثیرگذاری مهم است؛ اولین مورد قالب و چارچوب است که مراغه 50 رسانه مجوز دار و صفحه مجازی دارد و 50 هزار نفر در آن مشغول هستند و دومین موضوع محتوا است که در فتنه اخیر اواخر شهریور ماه به آن دچار شدیم و بزرگترین جنگ جهانی و ائتلاف رسانه ای را پشت سر گذاشتیم و درگیر نبردی داشتیم که بحث اطلاعاتی و نفوذی بود و متأسفانه برخی رسانه ای ها درگیر این فتنه شدند.

وی افزود: آذربایجان شرقی اهمیت بسیاری برای دشمن دارد، حجم رسانه که افزایش می یابد، خطاها هم بیشتر می شود و در این استان حتی یک نفر بازداشتی رسانه ای هم نداشتیم و تولید محتوای عالی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد امید آفرینی از مهمترین موضوعات در رسانه است

جهاد امید آفرینی از مهمترین موضوعات در رسانه است