مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 08:302023-05-30اقتصادي

تخصیص 100میلیاردتومان اعتبار جدیدبرای برنامه های محرومیت زدایی قم


مسئول نهاد آبادانی بنیاد علوی استان قم از تخصیص 100 میلیارد تومان اعتبار جدید در سفر رییس بنیاد مستضعفان برای برنامه های محرومیت زدایی در قم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهدی قربانی کرم عصر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت دو ساله بنیاد علوی در استان قم اظهار داشت: فعالیت هایی که از سوی این بنیاد صورت می گیرد به صورت مشارکتی با نهادهای مختلف است که ارائه خدمات مختلف در راستای محرومیت زدایی، جلوگیری از آسیب های اجتماعی و ایجاد اشتغال از جمله آنان بوده است.

مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی استان قم بیان داشت: در سال گذشته 115 واحد برای محرومان و معلولان و 55 واحد محرومین در روستاهای استان قم با مشارکت کمیته امداد و بهزیستی احداث شده است.

قربانی کرم بیان داشت: برای ایجاد اشتغال 115 میلیارد تومان اعتبار به افراد دارای شرایط پرداخت شد و به تعداد 800 نفر وام اشتغال مشاغل خانگی هر کدام به مبلغ 150 میلیون تومان اعطا شد.

وی اعزام تعداد 240 نفر از مشهد اولی ها در سه ماه اخیر به سفر زیارتی مشهد را از جمله برنامه های مستقل این بنیاد نام برد و افزود: در سال گذشته نیز با هزینه بنیاد علوی تعداد 400 نفر از زائران به سفر اربعین حسینی اعزام شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص 100میلیاردتومان اعتبار جدیدبرای برنامه های محرومیت زدایی قم

تخصیص 100میلیاردتومان اعتبار جدیدبرای برنامه های محرومیت زدایی قم