مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 16:352023-06-12اقتصادي

تحقق توسعه و تعاون منوط بر آموزش کودکان و نوجوانان است


معاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در امر توسعه و تعاون به این مهم رسیده ایم که تا آموزش به کودکان و نوجوانان انجام نشود، امر توسعه محقق نمی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، نشست مشترک حامد علامتی مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و مهدی مسکنی معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیران وزارتخانه مورد اشاره برگزار شد.

مسعود زین العابدین مشاور مدیرعامل، محمدرضا کریمی صارمی معاون تولید، فرهاد فلاح معاون فرهنگی، مجتبی دانشور مدیر نظارت بر چاپ و توزیع محصولات، روح الله عباسی نژاد مدیر دفتر مرکزی حراست، محمدحسین توسلی سرپرست دفتر ارزیابی عملکرد و پاسخ گویی به شکایات، رحمت الله رحیمی معاون دفتر آموزش، ترویج و تحقیقات تعاونی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و محمد نیک عهد رییس گروه ترویج تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، قاسم سلیمانی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل کانون، مریم حقی مدیرکل کانون استان تهران نیز در این نشست حضور داشتند.

مسکنی در این نشست با تاکید بر نقش مهم کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گفت: کانون در همه ی این سال ها مجمع فرهیختگان بوده و هست.

حدود سال 83 که یک معلم جوان بودم در کارهای جهادی از کانون کتاب می گرفتیم و به کودکان در روستا می دادیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق توسعه و تعاون منوط بر آموزش کودکان و نوجوانان است

تحقق توسعه و تعاون منوط بر آموزش کودکان و نوجوانان است